Specjalista d/s ofertowania

Zastępca Kierownika działu Serwisu - Jelenia Góra

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • odpowiedzialność za jakość i terminowość realizacji zgłoszeń serwisowych,
  • odpowiedzialność za prowadzenie korespondencji z klientami oraz utrzymanie poprawnych relacji biznesowych,
  • właściwa organizacja pracy sił własnych i podwykonawców,
  • realizacja prac zgodnie z założonym harmonogramem,
  • przygotowanie dokumentacji powykonawczej w zakresie realizowanych prac,
  • współpraca z pracownikami działów utrzymania ruchu .

WYMAGANIA:

  • min. wykształcenie średnie techniczne o kierunku elektrotechnicznym, wykształcenie wyższe na kierunku elektrotechnika będzie dodatkowym atutem,
  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętności kierowania zespołem i dobra organizacja pracy,
  • gotowość do krótkotrwałych wyjazdów służbowych w miejsca projektów realizowanych przez spółkę,
  • praktyczna umiejętność wykonywania pomiarów elektrycznych, oraz rozwiązywania problemów technicznych,
  • uprawnienia SEP,
  • umiejętność analizy dokumentacji technicznej.

OFERUJEMY:

  • wynagrodzenie od 5000 do 8000zł brutto, w zależności od posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,
  • pracę na umowę o pracę w firmie o solidnej pozycji na rynku,
  • pakiet  szkoleń oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • niezbędne narzędzia pracy.

    Interesuje Cię ta oferta? Przyślij nam swoje dane:

    Plik CV (wymagane)
    Wykształcenie (wymagane)
    PodstawoweŚrednieWyższe licencjackie/inżynierskieWyższe magisterskiePonad magisterskie
    Zapoznałaś/eś się z Polityką Informacyjną Firmy.
    captcha