Zarząd Elektromont S.A. informuje, że otrzymał umowę na wykonanie kompletnych instalacji elektrycznych i słaboprądowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespołowym w Szczecinie. Wartość zleconych robót wyniesie: 2 550 000 zł netto. Termin zakończenia prac 30.11.2012 r.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w przypadku odstąpienia od umowy z winy Zamawiającego – 10% wartości wynagrodzenia umownego brutto.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu następujące kary umowne:
a/ w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca: 10% wartości wynagrodzenia umownego brutto;
b/ za każdy dzień opóźnienia w rozpoczęciu robót w stosunku do terminu podanego w harmonogramie – 0,5 % wartości brutto etapu robót,
c/ za każdy dzień opóźnienia zakończenia etapu robót w stosunku do terminu podanego w harmonogramie: 0,5 % wartości brutto etapu robót,
d/ w przypadku niewykonania planowanego przerobu dla robót w kwartale większego niż 5 % w stosunku do wartości założonego wykonania finansowego za dany kwartał, w odniesieniu do harmonogramu rzeczowo-finansowego – w wysokości 1 % wartości brutto umownego wynagrodzenia za dany kwartał, w którym nastąpiło opóźnienie,
e/ za każdy dzień opóźnienia zakończenia robót będących przedmiotem niniejszej umowy: 0,5% wartości brutto umownego wynagrodzenia,
f/ za nieterminowe usunięcie wad i usterek, do usunięcia których Wykonawca jest zobowiązany z tytułu udzielonej gwarancji: 0,5% wartości brutto wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia w stosunku do terminu, w którym miało nastąpić usunięcie wady.
W ocenie Zarządu otrzymane zlecenie będzie miało istotny wpływ na realizację zaplanowanych celów finansowych Spółki w roku 2010, 2011 i 2012 roku.
Otrzymane zlecenie jest wymiernym efektem działania Oddziału Elektromont S.A. w Szczecinie oraz realizacji celów emisyjnych określonych w Dokumencie Informacyjnym z dnia 6 maja 2009 r., które zakładały rozwój działalności Spółki w tym zakresie.
Podstawa prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie – informacje bieżące i okresowe